KUNDNÖJDHET ÄR VÅR TOPP PRIORITET Vi strävar efter att ge dig en utmärkt shoppingupplevelse. På den här sidan hittar du information om vår returpolicy, hur du hanterar skadade produkter och avbokningar.
HUR MAN HÄVER ETT KÖP OMEDELBART
Vi debiterar inte ditt kreditkort förrän efter att din vara har skickats från vårt lager. Om du vill avbeställa en order innan detta sker, vänligen kontakta vår kundtjänst omgående så försöker vi stoppa paketet innan det skickas. Vi skickar vanligtvis samma dag. För att avbeställa en order, skicka ett e-postmeddelande till vår kundtjänst med ämnesraden ”Avbeställning” och ange ditt ordernummer så att vi kan hantera din begäran på rätt sätt. Vi gör vårt bästa för att stoppa paketet innan det skickas. På grund av vår snabba leveransprocess kan vi dock inte garantera att varje order kan avbeställas i tid. Vi återbetalar det belopp som betalats inom högst 15 dagar.
VI ÅTERBETALAR VAROR SOM HAR RETURNERATS KORREKT TILL OSS
Om du inte är helt nöjd med ditt köp ger vi dig möjlighet att returnera varorna inom 14 kalenderdagar efter mottagandet. Alla varor måste returneras förseglade i sin originalförpackning, oöppnade, oanvända, oskadade (om tillämpligt) och lämpliga för återförsäljning.
VI ERBJUDER ÅTERBETALNING FÖR VAROR SOM RETURNERATS KORREKT TILL OSS
Om du vill returnera en vara ska du först kontakta vår kundtjänst via e-post(klicka här). Om vi inte får något meddelande från dig kan vi inte garantera en återbetalning. Returfraktkostnader som uppkommit av kunden återbetalas inte. Returadress:
Vitalis Max
Ringdijk 378
2983 GS Ridderkerk
The Netherlands
Vänligen returnera inte något till oss utan att först rensa det med en medlem av vårt kundtjänstteam (snälla klicka här). När vi har mottagit din retur återbetalar vi det betalda beloppet inom högst 15 dagar.
SKADADE ARTIKLAR
Om produkten är skadad skickar vi gärna en ersättningsprodukt till dig. Kontakta vår kundtjänst och skicka oss bilder på förpackningen och de skadade föremålen. Om förpackningen redan är synligt skadad ska du vägra att ta emot varan och kontakta oss omedelbart. Observera att en reklamation avseende skadat gods måste göras inom 7 dagar efter leverans för att beaktas.
ERSÄTTNINGSPROCESS
När din retur har tagits emot och verifierats kommer vår kundtjänst att kontakta dig för att meddela att vi har mottagit din retur i god ordning. Vi kommer också att informera dig om din återbetalning har godkänts eller avslagits. Om den godkänns kommer din återbetalning att behandlas och en kreditering till ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden kommer att genomföras automatiskt inom några dagar.
FÖRSENAD ELLER UTEBLIVEN ÅTERBETALNING
Om du ännu inte har fått din återbetalning, vänligen kontrollera ditt konto igen först. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag eftersom det kan ta en viss tid innan din återbetalning syns. Därefter ber vi dig kontakta din bank eftersom det ofta är en handläggningstid innan återbetalningen krediteras. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta vår kundtjänst.
GRATISARTIKLAR OCH KAMPANJER ÅTERBETALAS ELLER RETURNERAS INTE
För gratisartiklar eller kampanjartiklar som du fått gratis erbjuder vi inte återbetalning eller accepterar returer.
HAR DU NÅGRA FRÅGOR?
Om du behöver ytterligare hjälp är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi är redo att hjälpa dig.